onsdag 10 juni 2015

Somrigt diamant kortUppifrån

Fick hem min dies som bigar så man enklare kan göra diamant kort & var själv klart tvungen att testa det omgående bums, det funkade klockrent =)
Det gjordes med Maja design papper, det rutiga pappret var baksidan på ena pappret som det blev över av, så det blev tre olika papper, blev riktigt bra.
Visste inte hur jag skulle dekorera den, mycket eller lite ??
MEN det är inte så stora ytor & jag vill ju att man ska se det som kommer på, så jag valde att börja små skaligt & längre hann jag inte förrän min Assistent utbrister hur fin den var & att DEN skulle hon vilja ha.
Och hon fick den & jag vägrade ta emot pengar för den.
Det blev hennes dotter som fick den då hon fyllde år.
Uppifrån



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please - Give me feedback =)