onsdag 10 juni 2015

Ännu ett väsk kort

Efter att jag hade gjort första "väsk kortet", så var det en karl som såg den & sa :
-"Jag vill ocksååå ha en väska då jag fyller 40 i februari."
Ahhh ... tänkte jag & maken & då han farit så sa vi bägge :
- "Ohhh...det här måste vi spinna vidare på,klart Martin ska få sej en väska i papper"
Vi diskuterade med d som känner honom bättre än vi , som berättade om hans favorit färger, japp även en karl har sådant.
MEN vi bestämde oss för att får en riktigt feminin väska när han fyller 40 & så fick det bli.
Jag satte pärlor fram & bak men drog bara snörning på framsidan för att man skulle se skillnad.
Under väskan skrev vi Grattis hälsningen från oss för att inte förstöra det fina på väskan.
Martin fick sin väska då han fyllde 40 & idag har hans lilla dotter en väska att "handla" med då hon leker med dockorna, de blev ju perfekt =)
Framifrån

Bakifrån
Från sidan







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please - Give me feedback =)