tisdag 9 juni 2015

Sommarhälsning 2014

Jag hade en assisten som jobbade hos mej, som blev sjukskriven, men vi förblev goda vänner.
Hon var även vän med en av assistenterna som jobbade kvar här.
Så jag & Yvonne , som än jobbar här, satt & pratade & sa att vi borde göra eller köpa något fint till Monika & önska henne Glad sommar.
Sagt & gjort, jag gjorde ett fodral till choklad kakor & Yvonne köpte en choklad kaka.
Jag valde ut ett somrigt papper, skar till delarna i ett vitt CS papper & började limma,
Jag klädde det i ett somrigt papper jag tyckte passade.
Klädde sidorna & mitten med ett satin band & lite spets & drog ut bokstäverna i bigshoten.
Dekorerade insidan med lite fjärilar, & skrev där vem det var ifrån.
klicka på bilderna om ni vill se den större.
Om du vill ha ritningen så kan den mailas så klart, skriv i så fall en kommentar med din mail adress.
Stängt choklad fodral
Om man inte knyter så öppnas det så här...
Uppvikt choklad fodral , chokladen passade som
handen i handsken




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please - Give me feedback =)