onsdag 10 juni 2015

Julkort 2014

Julkorten 2014, blev små böcker & "julpåsar" med en tag i, precis som grattis kortet till Hasse.
De gick ganska snabbt att göra, då alla sidor var ut skurna i skärmaskinen & alla dies var ut vevade, sen var det bara att börja limma ... BARA ... men men, hade lite hjälp med dies ut skärningen så allt skulle gå snabbare.
Lite annorlunda jul kort som julböcker, men bra blev det.
Även ett annat julkort som gjordes med hjälp av en dies.
Dekorerade några fula tändsticksaskar  till folk som ville ha "juligare" askar.
Min assistens syster jobbar inom kyrkan & hade fått hem lite kyrkligare askar, så det var dom som gjordes juligare.
Tyvärr Glömde jag fota alla askarna, men det får jag leva med, en del bilder har ju gått "förlorade" så glömde jag fota får jag väl leva med det.
Julkort
Kuvert till ovan julkort 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please - Give me feedback =)