onsdag 10 juni 2015

Några av Grattis korten 2014

Min assisten beställde ett Grattis kort till hennes dotter, det skulle kunna gå att få dit ett present kort, men hon ville inte att det bara skulle vara "ett present kort hållare".
Då hennes dotter tränade cheerleading , så tänkte jag att jag smäller dit en stämpel också.
Sagt och gjort, det blev ett Grattis kort i slutändan och på insidan i fickan rymdes så alltså present kortet.
Innan all dekoration var klar
Present kort hållaren


Pappa fyllde 70 år & jag hade glömt göra ett Grattis kort, tänkte för en sekund köpa ett , men slängde snabbt ihop ett innan vi åkte dit, det gick bra det med =)

Kenneth fyllde 50 & än en gång så "slängde" jag ihop ett kort "lite snabbt" & lite "för sent", men hyfsat manligt blev det ialla fall =)

Sen gjordes några kort med aluminium tjep. Tyvärr inte helt färdiga på bilderna, men håll till godo & de ser inte så repiga ut i verkligheten som på fotona =)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please - Give me feedback =)