onsdag 10 juni 2015

Bröllopskort till vänner

Vi fick veta att goda vänner gått & smyg "giftat" sej, på kommun huset & ingen var med dom även om barn & föräldrar visste om det hela.
Vi andra läste det på FB.
Jag & en annan vän tyckte att vi gör ett Grattis kort, slänger ihop en tårta å bjussar dom på lite fika & köper en lämpad present ,så får även vi vara med å fira dom bägge. En Överraskning åt dom, för att dom inte ville ha något stort firande.
Så bägge kom hit på fika, vi hade köpt ett underbart vinställ & en flaska vin till dom, stället passade in bra till en bröllops present, jag menar , man kan ju inte ge bort ett tomt vinställ. =)
Dom blev super glada för överraskningen vi fixat ihop bara någon dag efter bröllopet.
Tyvärr så ser man inte att det vita pappret, i klänningen är ett glansigt papper.
Skjortan är "bara vanligt vit"
På insidan använde jag mej av lite dies ,som jag drog ut. I ringarna satte jag tre små halv pärlor.
Bröllopskortet
Insidan av kortet
Kuvertet 
Här har Bruden & brudgummen lagt upp en bild på då de provsmakade vinet & för att visa vinstället =)
Bröllops gåva, vinställ föreställande kärleks fullt
par & vinet med ett stort rött hjärta på.

Det kom en bättre bild på vinstället
i ett sms, så man skulle se de mer =)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please - Give me feedback =)