Visar inlägg med etikett diamant kort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett diamant kort. Visa alla inlägg

onsdag 10 juni 2015

Somrigt diamant kortUppifrån

Fick hem min dies som bigar så man enklare kan göra diamant kort & var själv klart tvungen att testa det omgående bums, det funkade klockrent =)
Det gjordes med Maja design papper, det rutiga pappret var baksidan på ena pappret som det blev över av, så det blev tre olika papper, blev riktigt bra.
Visste inte hur jag skulle dekorera den, mycket eller lite ??
MEN det är inte så stora ytor & jag vill ju att man ska se det som kommer på, så jag valde att börja små skaligt & längre hann jag inte förrän min Assistent utbrister hur fin den var & att DEN skulle hon vilja ha.
Och hon fick den & jag vägrade ta emot pengar för den.
Det blev hennes dotter som fick den då hon fyllde år.
Uppifrån



Diamant kort april 2014

Gjorde ett så kallat  diamant kort jag hade en fin ritning på."dekorerat" den lite snabbt som ett födelsedags kort.
Mins att jag satte på en utdragen Grattis dies på den i foam & blommor & blader.
Har inget kort efter att jag hade dekorerat den.
Men så här såg den ut innan dekorationen i vart fall =)
Det finns ritningar på denna för er som inte har bigshot & har ni en bigshot kan ni alltid köpa en dies som bigar ut så den blir ännu enklare att göra.
Små söta kort blir det av dom i vart fall.