Visar inlägg med etikett goda vänner. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett goda vänner. Visa alla inlägg

onsdag 10 juni 2015

Bröllopskort till vänner

Vi fick veta att goda vänner gått & smyg "giftat" sej, på kommun huset & ingen var med dom även om barn & föräldrar visste om det hela.
Vi andra läste det på FB.
Jag & en annan vän tyckte att vi gör ett Grattis kort, slänger ihop en tårta å bjussar dom på lite fika & köper en lämpad present ,så får även vi vara med å fira dom bägge. En Överraskning åt dom, för att dom inte ville ha något stort firande.
Så bägge kom hit på fika, vi hade köpt ett underbart vinställ & en flaska vin till dom, stället passade in bra till en bröllops present, jag menar , man kan ju inte ge bort ett tomt vinställ. =)
Dom blev super glada för överraskningen vi fixat ihop bara någon dag efter bröllopet.
Tyvärr så ser man inte att det vita pappret, i klänningen är ett glansigt papper.
Skjortan är "bara vanligt vit"
På insidan använde jag mej av lite dies ,som jag drog ut. I ringarna satte jag tre små halv pärlor.
Bröllopskortet
Insidan av kortet
Kuvertet 
Här har Bruden & brudgummen lagt upp en bild på då de provsmakade vinet & för att visa vinstället =)
Bröllops gåva, vinställ föreställande kärleks fullt
par & vinet med ett stort rött hjärta på.

Det kom en bättre bild på vinstället
i ett sms, så man skulle se de mer =)