Visar inlägg med etikett bara för att kort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bara för att kort. Visa alla inlägg

onsdag 10 juni 2015

Bara för att kort blev Grattis kort

Hade lite att göra & satte mej & pysslade , det blev 2 kort , gjorda efter varandra.
De gula papprena på översta kortet är glittrigt =)

Grattis kort till Angelika
Kuvertet , det svarta ned till är en kabel som råkade va me

Här ser man mer de rätta färgerna
på de översta kortet, tyvärr blev de
blekt på fotona, får nog börja
använda vanliga kameran,
istället för mobilen =)








Bara för Att kort -våren 2014

Jag hade köpt en ny underbart fin Dies, våren 2014,som jag så klart var tvungen att testa på, gjorde 4 st inom någon vecka & skickade till vänner runt om i landet.
Använde samma dies på alla 4, men har bara bilder på tre.
En underbar dies att arbeta med, gjorde även julkort med den diesen.
Byggde upp detta i nivåer med 3d kuddar
Lägg till bildtext