Visar inlägg med etikett vinyl. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vinyl. Visa alla inlägg

tisdag 29 september 2015

Cykel hjälm

Våran dotter ville stajla sin cykel hjälm med vinyl.
Hon ville ha märket på hennes "favvo lag".
Maken gjorde å drog ut loggan på Skellefteå Aik å satte på hjälmen & Dottern,ja hon blev kanoners nöjd ,tummen upp för glada barn.


onsdag 10 juni 2015

Vinylade bussen 2014

Vi ville "pimpa" våran "gamm buss" ( jaja, den var från-99 & maken hade handikapp anpassat den ) då vi skulle ut på premiär tur, med ett ordspråk som vi tyckte passade kanoners in på oss.
Satte även dit lite getingar som lägligt då bussen var gul.
Dom som köpte bussen gillade det skarpt =)

tisdag 9 juni 2015

Brevlåda på beställning 2014

Min pappa & hans fru ville ha en brevlåda pimpat.
Hans fru hade målat en vacker till oss & självklart hjälpte vi dom på beställning.
Vi dekorerade den i vinyl efter önskemål.
På locket skrev vi A.Qvist då bägge börjar på A i förnamn ( mamma började på B då hon levde så hade de vart dom hade det blivit AB ...haha )
Nåväl, vi hittade ett fint mönster som passade kanoners på en brevlåda måste jag säga, så vi drog ut det & satte fast.
Dock så blev de två bubblor på bilden, men de luftbubblorna strök vi ut innan dom fick den av oss.