Visar inlägg med etikett Julkort med lyse. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Julkort med lyse. Visa alla inlägg

fredag 2 oktober 2015

Julkorts dax igen

Så har jag gjort d första tre julkorten idag, ett av dom blev ju bara Bäst.
Maken & jag pratade om att det skulle bli läckert med lyse baki.
Men frågan va ju vad ?
Jag kom på ideén om att ta ett batteridrivet ljus å på ngt vis göra om å sätta in utan att göra skada.
Sakt & gjort.
"Byggare Bengt" fixade det på ett snyggt & smidigt sätt.
Tyvärr ser man ju inte att de utstansade stjärnorna är i glansigt blått papper, bara blått.
Men nöjd med första testen blev vi.
Kortet är i zize : bredd : 15cm, höjd : 12,5cm, djup : 2,5cm